Müügi- ja privaatsustingimused

Veebipoe www.specific.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Dimedium AS (registrikood 10107437), juriidilise aadressiga Roheline 9, 61410 Tähtvere, Tartumaa.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest juhul, kui tellimuse summa jääb alla 35 €, mis kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning tasuda tellimus pangalingi kaudu. Juhul, kui sobivat makseviisi Veebipoes ei leidu, siis võtke ühendust e-posti aadressil info@specific.ee ja teile saadetakse arve ülekandega tasumiseks.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Tellimustele alates 35 € saatmiskulu ei lisandu. Kui tellimuse summa jääb alla 35 €, lisandub arvele transpordikulu DPD kulleriga kohaletoimetamisel 3,50 €, DPD pakiautomaati 2,50 € ja Omniva pakiautomaati 3,00 €. Kaubale saab teenustasuta ise järele tulla aadressile Roheline 9, 61410 Tähtvere, Tartumaa (avatud E-N 8-17 ja R 8-16).

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Kauba toimetab ostjani DPD kuller esmaspäevast laupäevani tööpäeva jooksul. Palume päeval, mil kaup saabuma peaks, hoida telefon enda läheduses ja sisselülitatuna.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele ei ole võimalik tagastada toodet pärast vahetu pakendi avamist, mis kohaldub järgmistele toodetele: www.specific.ee.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@specific.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@specific.ee või helistada telefonil: +372 327 8111.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kliendi isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse kliendilt konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).

Veebipood töötleb kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks ja toodete kättetoimetamiseks.

Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on AS Dimedium (registrikood 10107437), juriidilise aadressiga Roheline 9, 61410 Tähtvere, Tartumaa.

Veebipood ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

  • kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
  • veebipoe haldamiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

Kliendi isikuandmeid töödeldakse eranditult tellimuse täitmise otstarbel ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Veebipood.

Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti.

Kui klient on avaldanud soovi saada Veebipoelt uudiskirju, on tal alati õigus nendest loobuda, saates vastavasisulise teavituse Veebipoe e-posti  aadressile info@specific.ee või vajutades iga pakkumise juures näidatud vastavale lingile.

Küpsised (Cookies)

Veebileht www.specific.ee kasutab küpsiseid (väikesed andmefailid, mis salvestatakse teie arvutisse veebilehte külastades). Küpsised võimaldavad kliendi kasutajakogemust personaliseerida ja veebilehe funktsionaalsust parandada. Soovi korral võite oma veebilehitsejas küpsiste salvestamise blokeerida, kuid see võib põhjustada mõne e-poe funktsiooni häirumist.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@specific.ee või helistada telefonil: +372 327 8111.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.